
Automašīnas lietošanas apstākļus uzskata par smagiem, ja tās lietošana atbilst vienam vai vairākiem zemāk uzskaitītajiem nosacījumiem:
Ražotājs visās CEEC* valstīs ir noteicis šādus tehniskās apkopes intervālus:
*CEEC valstis: Bosnija un Hercegovina, Bulgārija, Čehija, Horvātija, Igaunija, Latvija, Lietuva, Maķedonija, Polija, Rumānija, Slovākija, Slovēnija, Ungārija.
Pēc EURO 6 emisijas standarta ieviešanas, dīzeļmotoru apkope tiek veikta adaptīvos intervālos, pamatojoties uz automašīnas motora darbības apstākļu modelēšanu. Modelēšanas pamatā ir 4 dažādi parametri:
Euro 6.1 standartam atbilstošām automašīnām motora vadības bloks analizē automašīnas lietošanu ikdienā un nosaka, kāda tehniskā apkope veicama (atbilstoši normāliem vai smagiem lietošanas apstākļiem). Pēc katras tehniskās apkopes reizes modelējamā prognoze tiek atiestatīta.
Euro 6.2 standartam atbilstošām automašīnām piemēro nepārtraukto tehniskās apkopes intervālu, t.i., motora vadības bloks analizē automašīnas lietošanu ikdienā, un pēc katriem 1000 km nosaka, kad veicama tehniskā apkope. Kad līdz plānotajai tehniskajai apkopei atlikuši 3000 km, šī informācija tiek atbilstoši attēlota mērinstrumentu panelī. Pēc katras tehniskās apkopes reizes modelējamā prognoze tiek atiestatīta.
NB! Maksimāli pieļaujamais tehniskās apkopes intervāls ziemeļu klimatiskajos apstākļos nav garantētais tehniskās apkopes intervāls, bet gan iespējami maksimālais servisa intervāls ideālos lietošanas apstākļos.