MYCITROËN LIETOTNE
NOSKATIETIES MY CITROËN VIDEO PAMĀCĪBU
MANA AUTOMAŠĪNA IKDIENĀ
Apkopju un garantijas e-grāmatiņa
VIENKĀRŠI LABS ATBALSTS
ATJAUNINĀT NAVIGĀCIJU
Lai skārienekrāns darbotos optimāli, ir nepieciešami kartes dati un atjaunināta sistēma. Pateicoties MyCitroën lietotnei, Jūs varat iegādāties nepieciešamos atjauninājumus tieši lietotnē un iegūt jaunāko kartes versiju, un kas pielāgota tieši Jūsu automašīnai.
ELEKTRO VAI HIBRĪDA AUTOMAŠĪNA
Ar my Citroën varat pārvaldīt automašīnu attālināti
NOSKATIETIES ATTĀLINĀTĀS PĀRVALDĪBAS VIDEO PAMĀCĪBU
MY CITROËN MOBILĀS LIETOTNES BUJ
Kā vienai automašīnai pievienot vairākus tālruņus?
Vienai automašīnai var būt viens primārais lietotājs un līdz 19 sekundārajiem lietotājiem mobilajās lietotnēs. Sekundārais lietotājs tiek pievienots, piesakoties sekundārā lietotāja mobilajā lietotnē ar primārā lietotāja kontu. Pēc tam mobilā lietotne lūgs reģistrēt jauno tālruni. Reģistrācijas procesā uz primārā lietotāja tālruņa numuru ar īsziņu tiek nosūtīts kods, kas tiek ievadīts otrā lietotāja mobilajā lietotnē. Pēc procesa beigšanas automašīnas informācija ir pieejama sekundārajam lietotājam.
Cik automašīnu var būt vienam lietotājam?
Vienam lietotājam mobilajā lietotnē var būt ne vairāk kā desmit (10) automašīnu.
Vai es varu redzēt informāciju par elektromobiļa elektroenerģijas patēriņu?
Diemžēl šobrīd mobilajā lietotnē nav pieejama informācija par elektrības patēriņu.
Cik ilgs laiks nepieciešams, lai aktivizētu attālinātās e-vadības pakalpojumus?
Attālinātās e-vadības pakalpojumu aktivizēšana parasti aizņem vienu līdz trīs, 20 minūtes garus braucienus.
Tomēr pakalpojumu aktivizēšana var ilgt līdz pat septiņām dienām.
Lietotājam tiek nosūtīts e-pasts, kā apliecinājums par attālinātās e-vadības pakalpojumu aktivizēšanu.
Attālinātās e-vadības pakalpojumu aktivizēšanai, telefonam ir jābūt Bluetooth savienojumā ar automašīnu braucienu laikā un mobilajai lietotnei jādarbojas režīmā "Savienots".
Kā nomainīt My Citroën paroli?
Izveidojiet savienojumu ar savu My Citroën kontu, sākumlapas augšējā labajā stūrī izvēlieties "Mans konts" un pēc tam "Mainīt paroli". Ja Jums ir arī Citroën Services Store konts, jaunā parole tiks izmantota automātiski.
Kā es varu noņemt automašīnu no sava Citroën konta?
Dodieties uz savu "My Citroën" lietotāja kontu.
Jūs varat noņemt vienu vai vairākas automašīnas, noklikšķinot uz "Manas automašīnas". Sadaļā "Izvēlēties automašīnu" noklikšķiniet uz "Noņemt automašīnu". Automašīnas izņemšana My Citroën lietotāja kontā notiks arī jūsu Citroën Services Store lietotāja kontā.
Ja es izdzēsīšu My Citroën lietotni, vai visi mani saglabātie dati tiks zaudēti?
Dzēšot My Citroën mobilo lietotni, tiek neatgriezeniski izdzēsti visi ar automašīnu saistītie dati (GPS atrašanās vietas, apkopes atgādinājumi, veiktie braucieni u.tml.). Tomēr visa ar Jūsu profilu saistītā informācija Jūsu lietotāja datos ir pieejama 2 mēnešus.
Ja es pievienošu automašīnu savam My Citroën lietotāja kontam, vai tas parādīsies manā Citroën Services Store kontā?
Kā apskatīt veiktos braucienus un automašīnas datus?
Šī informācija tiek pārsūtīta, izmantojot savienojumu starp automašīnu un lietotni, izmantojot šādus pakalpojumus.
- Bluetooth pakalpojums
Lai to izdarītu, ir jāveic šādas darbības:
- Ieslēdziet tālruņa Bluetooth;
- Palaidiet lietotni My Citroën;
- Ievadiet VIN kodu vai izvēlieties pareizo automašīnu lietotnē My Citroën;
- Lietotnes joslā tiek parādīta braucienu ikona.
Ja tas nav izdarīts, automašīnai šīs funkcijas nebūs.
Savienojiet viedtālruni no automašīnas skārienekrāna (skārienjutīgajā ekrānā atzīmējot tikai "Phone" un "Streaming". Lietotnē tiek parādīta josla "Savienots ar automašīnu".
Kad savienojums ar automašīnu tiek izbeigts, lietotnē tiek parādīts gan brauciena pārskats, gan automašīnas dati.
- Lai brauciens tiku uzrādīts lietotnē, tam jābūt vismaz 300 m garam.
- Vidējais degvielas patēriņš vienā braucienā tiek rādīts tikai tad, ja brauciens ir garāks par 2 km.
Servisa veiktie darbi netiek automātiski pārsūtīti uz lietotni My Citroën. Tos var ievadīt lietotnē manuāli.
Kā es varu ierakstīt braucienus?
Mainot viedtālruni vai atinstalējot un atkārtoti instalējot lietotni, saglabātie braucieni tiks izdzēsti. Lai tos saglabātu, tos var eksportēt no viedtālruņa un pēc tam importēt jaunajā viedtālrunī (tāda pati darbība, kas tiek veikta, atinstalējot un atkārtoti instalējot My Citroën).
Lai eksportētu datus no lietotnes
- Jums ir jānospiež lietotāja ikona augšējā labajā stūrī. Parādīsies izvēlne.
- Jānospiež "Iestatījumi"/"Braukšanas dati"/ "Izgūt braukšanas datus citā viedtālrunī". Tiek atvērta e-pasta programma.
- Šis e-pasts ir jānosūta uz Jūsu paša adresi.
Lai importētu datus no lietotnes
- Atveriet e-pastu ar eksportēto failu.
- Noklikšķinot uz faila, tiks piedāvāts to atvērt lietotnē My Citroën.
- Pēc tam importēšana sāksies automātiski.
Manas automašīnas atsaukuma kampaņa?
Izmantojot lietotni "My Citroën", varat pārbaudīt, vai automašīnai ir aktuāla kāda atsaukuma kampaņa.
Noklikšķiniet uz "Mans atgādinājums par atsaukumu".
Jums ir jānoklikšķina uz automašīnas un jānoklikšķina uz "Pārbaudīt".
Lietotne parāda informāciju, kas saistīta ar automašīnu un nepieciešamajām darbībām.
Kas ir Citroën Connect Nav?
Tā ir jaunākās paaudzes navigācijas sistēma, kas uzstādīta automašīnās ar CITROËN produktiem. Navigācijas sistēma piedāvā šādas funkcijas.
Kapacitatīvais skārienekrāns ir jutīgāks un ātrāks, un tas nodrošina vienmērīgu attēlu un ekrāna spilgtumu, kas ir pielīdzināms pēdējās paaudzes viedtālruņiem.