SKIP TO CONTENT

GALVENIE RĀDĪTĀJI

Jau vairāk nekā 100 gadus Citroën mērķis ir bijis atvieglot ikdienas mobilitāti, padarot to pieejamu ikvienam. 2020. gadā Citroën ir veicinājis zema izmešu līmeņa automašīnu pieejamību visiem, piedāvājot jau 6 elektrificētus modeļus.

Atklājiet Citroën!

2020. GADĀ PĀRDOTO AUTOMAŠĪNU KARTE

2020. gadā zīmols kopā vairāk nekā 90 valstīs realizējis 710 000 automašīnu. Pateicoties vairākām svarīgām automašīnu prezentācijām kopš 2016. gada, Citroën ir atjaunojis savu modeļu klāstu, padarot to dinamiskāku, spēcīgāku un konsekventāku. Modeļiem ir atšķirīgs dizains, bet tos vieno augsts komforta līmenis. Produktu dinamiku veicina arī zīmola ikoniskais aspekts, kas 2019. gadā svinēja 100 gadu jubileju, un tajā gadā zīmols realizēja 1 miljonu automašīnu.

JAUNĀKO MODEĻU PANĀKUMI

Citroën C3

Šī daudzpusīgā pilsētas automašīna kopš 2002. gada ir piesaistījusi jau vairāk nekā 4,5 miljonus autovadītāju.

Kopš Citroën 2016. gada beigās iepazīstināja ar jauno C3, kas ir jau trešā C3 paaudze, tas kļuva par zīmola vislabāk pārdoto modeli visā pasaulē, sasniedzot 750 000 vienību pārdošanas apjomu.

Trešās paaudzes Citroën C3 ierodas pilnīgi atjaunots, ar lielāku personalizāciju un komfortu.

Citroën Berlingo un Berlingo furgons

Kopš prezentācijas 2018. gada septembrī, trešās paaudzes Citroën Berlingo visā pasaulē pārdots jau vairāk nekā 200 000 vienību.

Berlingo ir patiesa veiksmes stāsta rezultāts, kas kopš tā radīšanas 1996. gadā ir saražots vairāk nekā 3,3 miljoni vienībās.

Citroën suv: C3 aircross un C5 aircross

Ar savu unikālo raksturu, salona plašumu un modularitāti, apvidus auto segmentā C3 Aircross ir kļuvis par galveno spēlētāju, kas kopš 2017. gada Eiropā ir ieguvis jau vairāk nekā 300 000 klientu. Bet salīdzinoši jaunais spēlētājs segmentā – C5 Aircross ir guvis panākumus ar pārdošanas apjomu 200 000 vienību kopš tās prezentācijas Eiropā 2019. gada sākumā.

CITROËN ADVISOR: VAIRĀK PAR 60 000 ATSAUKSMJU

 

Citroën Advisor, kas tika prezentēts 2014. gada beigās, tagad ir pieejams 66 valstīs, un tajā kopumā ir vairāk nekā 60 000 atsauksmju. Balstoties uz klientu atsaucību, šis automašīnu pasaulē vadošais rīks laika gaitā ir uzlabots, pievienojot virkni funkciju, kas ļauj Citroën būt soli priekšā un tuvāk klientiem.

VAIRĀK NEKĀ 100 WRC UZVARU

2019. gada janvārī Sebastjēns Ožjē (Sébastien Ogier) un Džūljens Ingrasija (Julien Ingrassia) uzvarēja Montekarlo rallijā, tādējādi nodrošinot simto uzvaru WRC Citroën zīmola simtgades laikā. Kopš tā radīšanas 1919. gadā, Citroën vienmēr ir izcēlies ar spēju stāties pretī izaicinājumiem, kurus raksturo piedzīvojumi un sportiskums. Sākot no pirmajām sacensībām un beidzot ar Citroën Racing, Citroën komanda ir veidojusi vēsturi, kas pilna ar triumfējošām uzvarām un daudziem sporta panākumiem.