SKIP TO CONTENT

 

Jūsu drošība ir Citroën galvenā prioritāte.

 

 

 

 

 

Jūsu drošība ir Citroën galvenā prioritāte.

Svarīga informācija par Takata drošības spilvenu atsaukuma kampaņu

 
 

Daži Takata drošības spilveni, kas uzstādīti Citroën automobiļos, ir atsaukti un rada nopietnu drošības risku. Pastāv iespēja, ka drošības spilvenu atvēršanas mehānisms dažādu faktoru (piemēram, karstums un mitrums) ietekmē var bojāties, kas attiecīgi var izraisīt drošības spilvenu eksplodēšanu. Tas var izraisīt nopietnus vai pat letālus savainojumus. Dažiem modeļiem tiek piemērots pilnīgas izmantošanas aizliegums.  

 

Pārbaudiet sava automobiļa identifikācijas numuru (VIN), lai pārliecinātos, vai Jūsu automobilis ir skarts, un rīkojieties nekavējoties, lai ieplānotu bezmaksas remontu.

 

Šī atsaukuma kampaņa ir daļa no globāliem drošības pasākumiem, kā mērķis ir nomainīt iespējams bojātos Takata drošības spilvenus. Citroën veic proaktīvus pasākumus, lai aizsargātu autovadītājus un pasažierus, nodrošinot, ka katram skartajam automobilim tiek veikts nepieciešamais remonts.

 

Ja uz Jūsu automobili attiecas Takata drošības spilvenu atsaukumu kampaņa, sekojiet norādījumiem, lai ieplānotu to nomaiņu. Visi atsaukuma kampaņas remontdarbi tiek veikti bez maksas. 

 

Jūsu drošība un sirdsmiers joprojām ir mūsu galvenās prioritātes. Šīs problēmas risināšana tagad palīdz nodrošināt, ka Jūsu automobilis turpina aizsargāt Jūs un Jūsu tuviniekus ikreiz, kad braucat.

 

 
 
Modeļi, uz kuriem attiecas atsaukuma kampaņa

 

Mēs pakāpeniski atsaucam visus atsaukuma kampaņas skartos automobiļus, lai nodrošinātu pēc iespējas ātrāku un efektīvāku klientu apkalpošanu. 

 

Dažiem modeļiem tiek piemērots pilnīgas izmantošanas aizliegums. Ja Jūs saņemat šo brīdinājumu, PĀRTRAUCIET AUTOMOBIĻA LIETOŠANU, kamēr neesat ieplānojis BEZMAKSAS remontu atsaukuma kampaņas ietvaros pie autorizēta servisa centra. 

 

Pārbaudiet sava automobiļa VIN, lai uzzinātu, vai to skar Takata drošības spilvenu atsaukuma kampaņa.


Kā rīkoties tālāk?
Mēs rūpējamies par jūsu drošību un sadarbojamies ar dīleriem un tehniķiem, lai pēc iespējas ātrāk nodrošinātu drošu un bezmaksas remontu. Nav svarīgi, vai iegādājāties savu Stellantis automobili jaunu vai mazlietotu, šeit ir norādītas darbības, ko varat veikt:
BUJ
1. Kāpēc ir šāda drošības spilvenu atsaukuma kampaņa?
Ja negadījumā tiek aktivizēts Takata gaisa drošības spilvens, tā gāzes ģenerators var izdalīt pārlieku lielu spiedienu, kas var izraisīt metāla fragmentu ielidošanu pasažieru nodalījumā. Tas var izraisīt nopietnus vai pat letālus savainojumus.
2. Kur es varu atrast sava automobiļa VIN (transportlīdzekļa identifikācijas numuru)?
Automobiļa VIN varat atrast tā reģistrācijas dokumentos, apdrošināšanas polisē vai šādās automobiļa vietās: dzinēja bloka priekšpusē zem dzinēja pārsega, vējstikla apakšējā daļā vadītāja pusē, rāmja priekšgalā (vecākiem modeļiem), vadītāja puses durvju ailē (iekšpusē).
3. Kas izraisīja problēmu?
Gaisa spilveni satur ķīmiskas vielas, kas laika gaitā dažādu faktoru (piemēram, karstums un mitrums) ietekmē var bojāties. Tas var izraisīt drošības spilvenu eksplodēšanu pat nelielu sadursmju gadījumā, izraisot nopietnus vai pat nāvējošus savainojumus.
4. Kāds ir šīs atsaukuma kampaņas risinājums?  

Visi Takata drošības spilvenu atsaukuma kampaņu remonti ir ātri, bezmaksas un vienkārši. 

 

Kvalificēts tehniķis izņems atsaukto drošības spilvena kārbu un nomainīs to prer jaunu. Citroën segs detaļu un darba izmaksas, ja tas tiks veikts autorizēta servisa centrā vai izmantojot kādu no citiem mūsu piedāvātajiem remonta pakalpojumiem.

5. Ko nozīmē, ja piemērots pilnīgas izmantošanas aizliegums? 
Ja Jūsu automobilim ir piemērots pilnīgas izmantošanas aizliegums, nekavējoties pārtrauciet tā lietošanu. Jūsu automobilim ir paaugstināts risks, ka avārijas gadījumā drošības spilvens varētu eksplodēt. Mēs pēc iespējas ātrāk noorganizēsim Jūsu automobiļa remontu un centīsimies nodrošināt arī maiņas auto. Tikmēr, lūdzu, pārliecinieties, ka Jūsu automobilis netiek izmantots un ka visas personas, kurām ir piekļuve automobilim, ir par to informētas. 
6. Ar ko es varu sazināties, ja man ir jautājumi? 
Lūdzu, sazinieties ar mūsu oficiālo dīleri, lai saņemtu atbalstu.
7. Vai man ir jābūt automobiļa īpašniekam, lai to nogādātu bezmaksas remontam? 
Ikviens var pieteikt automobili atsaukuma kampaņas remontam. Nav nepieciešama ne tehniskā pase, ne īpašumtiesību apliecinājums, ne citi dokumenti. 
 
Servisa centrs var lūgt Jūsu kontaktinformāciju, lai turpmāk informētu par jebkādām iespējamām atsaukuma kampaņām, kas varētu skart Jūsu automobili. Jums nav jāsniedz nekāda informācija, ko nevēlaties atklāt, taču tas servisa centram ļautu Jūs laicīgi informēt, un lai Jūs varētu uzturēt savu automobili drošu lietošanai.
8. Vai es varu doties pie vietējā mehāniķa, lai nomainītu drošības spilvenu? 
Remonts jāveic pie autorizēta servisa centra, kurā tiek nodrošināta bezmaksas detaļu un darba saņemšana. Autorizēto servisa centru pārstāvji var piedāvāt dažādas remonta iespējas, tostarp remontu Jūsu dzīvesvietā, ja automobilim piemērots pilnīgas izmantošanas aizliegums. 
9. Vai es varu saņemt bezmaksas remontu, pat ja manam automobilim vairs nav garantijas? 
Jā, Takata drošības spilvenu atsaukuma kampaņas remonti ir bezmaksas neatkarīgi no garantijas spēkā esamības. Patiesībā šis atsaukums galvenokārt attiecas uz vecākiem Citroën modeļiem.