CITROËN CXPERIENCE KONCEPTAUTO

Parīzes 2016. gada auto izstādē Citroën iepazīstināja ar CXPERIENCE konceptauto, kas ir jaunākais zīmola solījuma "Be Different, Feel Good" garā radītais modelis. Tā izcilais siluets un aerodinamiskās līnijas no jauna pārraksta augstākās klases lielo hečbeku vadlīnijas un satriecošā koncepcija ilustrē Citroën Advanced Comfort® programmas priekšrocības.

HORIZONTĀLAS LĪNIJAS

Inovatīvā hečbeka garums ir 4,85 m un platums 2 m. Saīsinātais jumts (garumā vien 1,37 m) un īsās pārkares (3 m garenbāze) izceļ CXPERIENCE konceptauto plūstošās līnijas. Ševroni un to dubultā hromētā josla stiepjas līdz lukturiem, kas akcentē automašīnas platumu.

 

V formas dienas gaitas lukturi piešķir automašīnai augsto tehnoloģiju izskatu, un tos veido smalkas 3 mm platas sloksnes, starp kurām ir eleganti izvietotas gaismas. Tālāk uz leju gaismas signālu papildina trīs LED virzienrādītāji.

MŪSDIENĪGS SALONA DIZAINS

CXPERIENCE konceptauto radītais salons ir ietekmējis mūsdienu automašīnu arhitektūru un radījis jaunas idejas dizaina detaļu izskatā. Inovatīvais dizains izpaužas katrā salona detaļā, sākot no priekšējā paneļa līdz sēdekļiem, izmantojot augstākās klases materiālus, un ir atsvaidzināti ar enerģisku, citrusu dzeltenu krāsu.

Salonā īpašs uzsvars likts uz sēdekļu apdares dizainu, kas veidots izteiksmīgā krāsā un elegantu līniju veidotu polsterējumu. Atzveltnes aizmugurējā daļa ir gaišā riekstkoka tonī, līdzīgi kā priekšējais panelis.

LABSAJŪTA IT VISUR

Šis lielais hečbeks, kas pilnībā vērsts uz pasažieru labsajūtu, rada tūlītēju iespaidu par ultra-komfortu gan vadītājam, gan pasažieriem.

Komforts ir jēdziens, kas vienmēr ir bijis cieši saistīts ar Citroën, un "Citroën Comfort" ir kļuvis par zīmola parakstu.

Uzsvars uz gaismu, kas ir vēl viena Citroën Advanced Comfort® programmas sastāvdaļa, veicina labsajūtu salonā. Ar platajiem logiem un divām jumta lūkām, arī salona noskaņas apgaismojums un gaisa attīrītājs palīdz salonu padarīt par "Feel Good" zonu.

CITROËN ADVANCED COMFORT®

Citroën Advanced Comfort® programmai ir būtiska nozīme CXPERIENCE konceptauto radīšanā, parādot, kā Citroën ar zināšanām dizaina jomā, nodrošina lielāku komfortu, nekā mūsdienās tiek sagaidīts no autoražotājiem.

Šobrīd šī koncepcija jau ir kļuvusi par daļu no plašākas pieejas ar virkni kritēriju: akustiskais un vizuālais komforts, telpa, ergonomika un savienojamība. Visi šie kritēriji veicina ķermeņa un prāta labsajūtu un nodrošina patīkamu braukšanas pieredzi.

PLAŠĀKA SAVIENOJAMĪBA

CXPERIENCE konceptauto rada labsajūtu visiem pasažieriem, nodrošinot cilvēka un mašīnas saskarni, kas paredzēta digitālās nepārtrauktības nodrošināšanai.

19" skārienekrāns ir galvenais objekts centrālajā konsolē, un tiek izmantots gandrīz visu automašīnas funkciju darbināšanai, piemēram, gaisa kondicionēšana, autovadītāja atbalsta sistēmas, navigācija, multivide u.c. Skārienekrāns ir sadalīts vairākās daļās, liekot uzsvaru uz vadītāju, un to var konfigurēt lietošanai 1/3 - 2/3 vai 2/3 - 1/3, vai arī pilnekrāna režīmā. Tiek prezentēta arī pavisam jauna koplietošanas programma "Share with U", kas ļauj koplietot jebkura veida failus (mūzika, spēles, video u.c.) ar saviem ceļabiedriem.

HIBRĪDA TEHNOLOĢIJA

Uzsvars uz inteliģentajām tehnoloģijām ir redzams arī uzlādējamā hibrīda risinājuma izvēlē atvieglotai braukšanai. Patiess uzaicinājums doties ceļā - CXPERIENCE konceptauto piedāvā uzlādējama hibrīda piedziņu ar efektīvu veiktspēju, jaudu un daudzpusību.

 

CXPERIENCE konceptauto nodrošina izcilu dinamisko veiktspēju ar benzīna dzinēju, kas attīsta no 150 līdz 200 ZS un līdz 80 kW papildu enerģijas, ko nodrošina elektromotors. Cxperience Concept pilsētā var darboties pilnīgi elektriskā režīmā (ZEV-Zero Emissions Vehicle), kur tā autonomija ir 60 km.