BRAUCIENI Ë-KOMFORTĀ

Pēc elektriskās pilsētas mobilitātes konceptauto Ami One radīšanas, tiek prezentēts Citroën 19_19 konceptauto – otrs elektriskais konceptauto, kas atzīmē zīmola simtgadi un pauž savu redzējumu par mobilitāti pilsētā un ārpus tās.

DZIMIS CITROËN

19_19 konceptauto ir tehnoloģijām bagāts un ar iespaidīgu dizainu, iedvesmojoties no aviācijas nozares. Tajā maksimāli piedomāts pie komforta, un, pateicoties unikālajai piekarei, pasažieriem tiek nodrošināta "lidojošā paklāja sajūta". Novatorisks un futūristisks, tas piedāvā 800 km autonomiju un autonomās braukšanas tehnoloģijas.

FUTŪRISTISKS

FUTŪRISTISKA PRIEKŠPUSE

19_19 konceptauto dizains ir aerodinamisks. Priekšpusē ir dubults organiskā stikla pārsegs, kas stiepjas līdz automašīnas augšai un apakšai. Augšējais pārsegs turpinās augstu virs spārniem un tā daļā iekļauts Full LED gaismas paraksts ševronu izskatā.

Arī piekare, riteņi un spārnu iekšpuse dekorēti ar svītrām, kas atgādina ševronus.

TEHNOLOĢISKA AIZMUGURE

Aizmugure sasaucas ar priekšpusi: bagāžas nodalījums, aerodinamiskā apakšdaļa un gaismas signāls ar divām Y gaismas līnijām, kas integrē ševronus un veido spoileri. Divas ar lāzera mērīšanu saistītas sistēmas ir novietotas jumta aizmugurē. Apakšbāze ir veidota kā skrituļdēlis, atklājot akumulatoru un visus tehniskos komponentus. To rotā trīs līnijas zilā, baltā un sarkanā krāsā.

IESPAIDĪGS DIZAINS

ATKLĀTS SALONS

Pilnībā stiklotā 19_19 konceptauto virsbūve atgādina caurspīdīgu kapsulu, bet noapaļotais pasažieru salons – lidmašīnas salonu, izceļot salona plašumu. Priekšpusē organiskais stikls ir tonēts melnā krāsā, bet aizmugurē – zilā, kā tonis ir mantojums no leģendārā Citroën Petite Rosalie. No salona tiek nodrošināta lieliska redzamība, bet aizmugurējie logi ir pārklāti mikroperforētu plēvi, lai pasargātu no svešiem acu skatieniem.

XXL RITEŅI

19_19 konceptauto aprīkots XXL izmēra riteņiem (riepas 255/30 R30 ar diametru 930 mm), kas izstrādāti kopā ar Goodyear. Riepa un ritenis izskatās kā viens vesels, pateicoties gumijai, kas stiepjas pāri diskiem un tādējādi uzlabojot akustisko komfortu. Spārni, kas izvietoti atsevišķi no virsbūves un integrēti riteņos, rada iespaidu, ka salons ir novietots uz 4 lodēm. Riteņu centrālā diska daļa ar Citroën Origins logotipu ir fiksēta, kamēr 19_19 konceptauto ir kustībā.

DZIMIS KOMFORTAM

19_19 konceptauto katram pasažierim piedāvā vietu, kur atpūsties. Ap vadītāja sēdvietu ir intuitīvas vadības ierīces un arī displejs acu augstumā, kas uz vējstikla sniedz galveno informāciju par braukšanu, un īpaši ērtajā vadītāja sēdeklī skaļruņi integrēti galvas balstā. Priekšējais pasažiera sēdeklis ir veidots kā dīvāns ar regulējamu kāju balstu, arī aizmugurējie sēdekļi atgādina dīvānus. Katram pasažierim ir sava akustiskā zona ar viņa paša izvēlētu saturu. Īpaši vienkāršotajam informācijas panelim ir stiklota virsma, kas pārveidojas par filmu projekcijas ekrānu. Stūre izskatās kā no marmora un tās centrā ir ekrāns, kas pēc kārtas parāda visas Citroën logotipa paaudzes. Pateicoties īpašajam durvju dizainam ir viegli piekļūt pasažieru sēdvietām.
19_19 konceptauto aprīkots ar inteliģentu piekari ar Progressive Hydraulic Cushions®, aktīvo stūrēšanas sistēmu, sasvēršanās novēršanas sistēmu. Tas viss noslāpē ceļa nelīdzenumus. Riteņi un riepas arī veicina brauciena komfortu. Inteliģentās saķeres kontroles sistēmu papildina viedo sensoru sistēma, kas ļauj 19_19 konceptauto izvēlēties optimālāko braukšanas režīmu, nosakot braukšanas ātrumu, nepieciešamību bremzēt, saķeri ar ceļu un stabilitāti. Jūs jutīsieties, it kā slīdat pa ceļu!

DZIMIS NĀKOTNEI 100% ËLEKTRISKS UN AUTONOMS

AUTONOMIJA 800 KM

19_19 konceptauto ir 100% ëlektrisks. Tā paātrinājums no 0 līdz 100 km ir 5 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir 200 km/h. Īpaši ātrā indukcijas uzlāde sniedz iespēju atgūt 600 km autonomiju vien 20 minūtēs un bez uzlādes kabeļa.

AUTONOMA BRAUKŠANA

19_19 konceptauto var automātiski vadīt braukšanu. Automašīnai var deleģēt noteiktas braukšanas fāzes, piemēram, pa šoseju vai sastrēgumā. Vadīšanas priekam vai sarežģītākām situācijām uz ceļa, piemēram, satiksmei pārslogotajos pilsētas centros, vadītājs jebkurā laikā var pārņemt vadīšanu.

INTUITĪVS UN PROAKTĪVS PERSONĪGAIS PALĪGS 

Personīgais palīgs, kas izvietots cilindrā uz paneļa, aprīkots ar mākslīgo intelektu un palīdz pārvaldīt pasažieru un automašīnas mijiedarbību. Kamēr vadītājs brauc, tas paliek aktīvs, nepārņemot vadību. Autonomā režīmā stūre un pedāļi ievelkas, un personīgais palīgs paliek virs paneļa, atbrīvojot vadītāja projekcijas virsmu. Personīgais palīgs ir aprīkots ar balss atpazīšanas funkciju, ko izstrādājis Silīcija ielejas jaunuzņēmums SoundHound Inc.