December 2, 2016

DS URBAN STORE – JAUNAIS DS VEIKALU KONCEPTS

DS URBAN STORE – JAUNAIS DS VEIKALU KONCEPTS

Inaugurated last night in the presence of Arnaud Ribault – Vice President DS Sales and Marketing DS Automobiles – the very first DS Urban Store has opened its doors at the prestigious shopping destination, Westfield London.

Vienīgais šāda tipa veikals ar savu grandiozo atklāšanu vēsta par jaunu DS veikalu konceptu, kuru zīmols drīzumā izvietos populārās un prestižās vietās visa pasaulē.

DS URBAN STORE aicina apmeklētājus ienirt DS Automobiles izsmalcinātajā pasaulē. Viesi pat var pārvaldīt DS kolekcijas plašās personalizācijas iespējas, izmantojot virtuālās realitātes instrumentus, kas zināms kā DS Virtual Vision. Tie, kas ļaujas kārdinājumam, turpat veikalā var konfigurēt, personalizēt un nopirkt sev jauno DS.

Atklājiet pirmo DS URBAN STORE Vestfīldā, Londonā!

Īvs Bonnefons – DS Automobiles izpilddirektors komentēja „DS URBAN STORE atklāšana Londonā ir nozīmīgs solis DS tīkla attīstībā. Šis digitāli interaktīvais DS URBAN STORE koncepts ir stingrs pamats, lai zīmols nonāktu pēc iespējas tuvāk klientiem. Tā ir vieta, kur varat nopirkt savu DS, ienirt DS pasaulē un izbaudīt zīmola pieredzi.”

DS tīkls tikko paplašinājās ar jaunu koncepciju – DS URBAN STORE. Vienmēr izvietots populāros un prestižos pilsētu centros, DS URBAN STORE var būt gan kā atsevišķs veikals lielveikalā, gan arī ar skatlogu ielas malā. Tā mērķis ir pietuvināt zīmolu iespējamiem DS klientiem, nodrošinot tiem vietu, kur pavadīt savu atpūtas laiku.

 

Katram DS URBAN STORE ir 5 dažādas nodaļas:

  • DS EXHIBITION ir nodaļa, kurā izvietots DS kolekcijas flagmanis;
  • DS VIRTUAL VISION nodaļa visaptverošs 3D ceļojums pa DS premium auto piedāvājumu. Izmantojot virtuālās realitātes instrumentus, apmeklētāji var redzēt dažādās pieejamās personalizēšanas iespējas. Piedzīvojums ir dinamisks, interaktīvs un aizraujošs, sevišķi tiem, kas izmantojot tehnoloģijas nonāk Place de la Concorde in Paris, aci pret aci ar sevis izvēlēto DS;
  • DS BOUTIQUE – plašs klāsts DS dzīves stila produktu, kas radīti iedvesmojoties DS Automobiles atšķirīgā zīmola vērtībām – franču zināšanas par luksusu, izsmalcinātību, personalizēšanu un modernajām tehnoloģijām. Gan DS cienītāji, gan tie, kuriem šis zīmols ir svešs, atradīs kaut ko savam dzīves veidam atbilstošu;
  • DS LOUNGE – DS Advisor vadībā apmeklētāji var strādāt pie sava DS konfigurācijas.
  • DS BIJOUTERIE ir pati privātākā nodaļa, kura parasti ir rezervēta klientiem, kuri vēlas veikt automašīnas iegādi.

 

PIRMAIS DS URBAN STORE … LONDONĀ!

Vakar pirmais DS URBAN STORE vēra savas durvis milzīgi populārajā Londonas Vestfīldas tirdzniecības centrā. Veikals 140 m2 platībā ir vēris savas durvis apmeklētājiem. Septiņi DS konsultanti ir norīkoti, lai uzņemtu viesus, nodrošinātu ar informāciju par DS zīmolu un iedzīvinātu DS pieredzi.

Vestfīlda Londonā, Lielbritānijas galvenais iepirkšanas un atpūtas tīkotāju galamērķis ir inovatīva un dinamiska vieta, kur iepirkties, ēst un satikties. 2015. gadā 27 miljoni cilvēku apmeklēja iepirkšanās centru, kurā ir vairāk nekā 300 veikalu, tostarp daudzi luksusa zīmoli.

Ar vairāku DS URBAN STORE izvietošanu DS zīmols nostiprinās savu klātbūtni tik tuvu klientiem, cik vien iespējams.